תפריט נגישות

1 דקות קריאה

כתיבה שיווקית שמשיגה תוצאות

29.10.24

מה זאת כתיבה שיווקית עבורך? כתיבה שיווקית יכולה לקלוע לכל מטרה עסקית או תדמיתית וליצור הבנה, הרגשה ולבסוף גם להניע לפעולה.

כתיבה שיווקית אפקטיבית לוקחת את השאיפות העסקיות שלך ומציעה אותן לקהל היעד הרלוונטי באופן בהיר, מהיר ומשכנע.

filin מספקת שירותי כתיבה שיווקית בגישה יצירתית- עסקית: עם דגש רב על המסרים השיווקיים ועם הבנה מה המילים צריכות להביע ואיזה תחושה צריכה להתעורר מבין השורות. לכל עסק יש יתרון ולכל מוצר או שירות יש דרך מקורית להציג את עצמו. לכל כתיבה שיווקית מתלוות תחושות וקשת של אפשרויות לגרום לאנשים להתחבר לרעיון או לחזון. למשהו גדול יותר מסך החלקים שלו.

כתיבה שיווקית ייחודית: אולי אמרו את זה קודם, אבל לא אמרו את זה ככה

ממש כשם שאין שני עסקים זהים, כך אין חברה או ארגון שצריכים להסתפק בכתיבה שיווקית חסרת ייחוד ואופי. גם אם אמרו את המסרים שלך לפניך, לא אמרו את כולם באותו אופן ועם אותה גישה. כאן, אין מקום לפשרות על הייחוד שלכם ובטח שלא על המסרים התחרותיים שלכם. עם השאלות הנכונות והניסיון הרב, נמצא את המסרים העסקיים ואת התפיסה הייחודית של העסק, ונגיש את ההצעה השיווקית שלך בדרך אטרקטיבית.

כתיבה שיווקית מקצועית: לדעת מה להבטיח, לדעת איך לקיים

כתיבה שיווקית נכונה משלבת שני רבדים – מסרים שיווקיים ותמוכים מקצועיים. לעטיפה התדמיתית ולהבלטת היתרונות בצורה בהירה ויצירתית יש מקום של כבוד. אבל בסופו של דבר אנשים רוצים לשמוע את העובדות ואת ההצעה הספציפית שלכם. כתיבה שיווקית אפקטיבית יודעת מתי לרגש, מתי ללמד, מתי לחבר והיכן לבקש מהקורא לבצע פעולה.

במקרים רבים, כתיבה שיווקית דורשת להכיר את הרקע המקצועי, השפה ועולמו של הלקוח. כאן טמונים כמה מהיתרונות הגדולים שלנו ב-filin. מחד, הניסיון הרב מוביל להתמצאות בתחומים רבים ומאידך, אנחנו מיומנים בלמידה מהירה ומעמיקה של תחומים חדשים.

כתיבה שיווקית אנושית: תכבדו את הלקוח, הלקוח יכבד אתכם

כל מוצר נועד לשפר במשהו את מצבו של הלקוח הפוטנציאלי. ולכן, כתיבה שיווקית אפקטיבית יודעת להמחיש את הצורך, או את "הכאב" בשפה המקובלת, ולהמחיש את הפתרון שלך. זאת כנראה האומנות הגדולה ביותר בכתיבה – לעורר את הצורך בלי אנטגוניזם ובאופן מכבד – ועם זאת, להבהיר שהפתרון שלך הוא המיטבי לעניין.

גם אם מדובר בכתיבה שיווקית B2B, חשוב לזכור שמדובר בסופו של דבר באנשים שעושים עסקים עם אנשים. ולכן, גם כתיבה עסקית צריכה לשמור על נימה אישית והבנה כי מאחורי הכותרות, המסרים והטקסטים השיווקיים יש אנשים שאיתם גם נעים לעשות עסקים.

כתיבה שיווקית לערוצים השונים: אתרים, עמודי נחיתה, עלונים וקטלוגים

כתיבה שיווקית מוכתבת גם על ידי המדיה שאליה היא מיועדת. כתיבה שיווקית לאתרי אינטרנט לא דומה לכתיבה שיווקית לחומרים שיווקיים מודפסים, וכתיבה שמטרתה לייצר כאן ועכשיו מכירות.

למי קראתם בלוג?