אסטרטגיה מעצבת שפה מעצבת חוויה
אנחנו פוגשים את סלקום ברגעים יומיומיים - כשמדליקים את הטלוויזיה בערב או מתחברים לאינטרנט - וגם ברגעים מרגשים - כשעוברים דירה או כשטסים לחו"ל, למשל. מה שבטוח, תקשורת טובה, כמו השלט של הטלוויזיה או המשולש האחרון של הפיצה, היא משהו שמרגישים רק כשהוא נעלם.
נקודת המוצא של סלקום: הכל אפשרי
שפת מותג היא דרך עוצמתית וסופר-יעילה לבטא את האסטרטגיה השיווקית. גם ברמת הסיפור, וגם ברמת הגישה. הפיצוח של השפה הגיע מהערך המוביל של סלקום: "הכל אפשרי". משם באו בחירת המילים, הטון, ובעיקר הגישה החדה והאסרטיבית, שמעודדת לרוץ איתה קדימה.
שפה של ניואנסים
בשפה של סלקום אין פירוטכניקה גדולה. גם לא שנינויות מתוחכמות או דאחקות. הפונקציונליות הנעימה והדגש על תקשורת קלילה, מאפשרת וזורמת מכתיבים את הטון ומאפשרים ללקוחות שליטה ועצמאות. בעצם, ממחישים את המסר "הכל אפשרי"
חידוש השפה של סלקום לא נשאר ברמת המצגת - כדי להבטיח שהשינוי יוטמע, קיימנו סדנאות שפה ושיחה, כולל תרגול תכל'סי, למחלקות השונות, עם דגשים ועקרונות כתיבה ייחודים ל-B2C, B2B, לחטיבת ה-TV ועוד.