להעיר את האונליין
קפה עלית הוא מהמותגים המיתולוגיים והחזקים ביותר בישראל. לחטיבת הקפה יש לקוחות נאמנים שאוהבים את הקפה שלהם בדיוק כמו שהוא כבר שנים, אבל את חווית האונליין שלהם הם דווקא מעדיפים חדשנית, מהירה וזורמת.
אתר קפה עלית הוא אתר הקפה הגדול בארץ, ואחד מאתרי האיקומרס המצליחים. במסגרת השדרוג שלו, אפיינו את קול המותג של קפה עלית דרך הערכים שהמותג מייצג וכתבנו את הקופי והמיקרו-קופי לאתר מטרמינולוגיית המארזים, דרך חשיבה על סל הקניות המגוון ועד להשלמת הקנייה אונליין.
לעצור עם הטקסט, רגע לפני שגולש השימושיות מעל הכל. בטח כשמדובר באתר איקומרס סואן ופופולרי. אנשים צריכים להתמצא מהר, להבין איך להשלים את הקנייה, לשלם ולהמשיך בחיים שלהם כשהם יודעים שהקפה שלהם בדרך. לכן, אפיינו את הנקודות שבהן המיקרו-קופי יהיה פשוט, בהיר ומכווין, והמקומות שבהם ארומות של קפה וחיבור רגשי יכולים יהיו נכונים.