לקוח: כרמלה

להאמין במשמעות של אוכל טוב

  • אסטרטגיית מותג
  • אפיון וכתיבת מסעות לקוח
  • מיקרו-קופי למערכת
  • מסרים
  • קופירייטינג

כרמלה מביאה את כל מה שטרי בשוק והרבה מעבר לו. היא לא רואה רק את חומר הגלם, אלא גם את התשוקה של מי שמבשל איתו ואת היצירתיות שכל אחד מבני המשפחה או החברים מביא בסוף לתוך הבישול. את הסיפור הזה באנו לספר ובנינו לכרמלה אישיות מגובשת, שבולטת באוקיינוס הירוק של משלוחי הפירות והירקות ובתכל'ס, פשוט כיף להזמין ממנה.

`

נותנים לפרסונה לדבר  האנשים שמגיעים לכרמלה מחפשים גם את הטריות, המגוון והאיכות של השוק. הם רוצים להרגיש את שמחת הבישול, היצירתיות וההנאה מטעמים חדשים, ואת התשוקה לחומרי גלם מעולים. גם מהספה בסלון הם צריכים להרגיש את ההמולה של השוק, ואת הבוטיקיות של כרמלה. השפה באתר לוקחת את הלקוח למסע של ריחות, קולות וטעמים, בלי לצאת מהבית.

`