לקוח: cover

מה יש, מה חסר ואיפה אפשר לשפר

  • אסטרטגיית מותג
  • אפיון וכתיבת מסעות לקוח
  • מיקרו-קופי למערכת
  • מסרים
  • קופירייטינג

את עולם הביטוח קשה להבין ועוד פחות מזה לאהוב. הוא מסובך, מעורפל וכשזה מגיע לכסף, הוא גם גורם לאנשים להאטם. Cover רוצה לאפשר לאנשים לשלוט בעתיד הפיננסי שלהם. בעולם שמלא באותיות קטנות, Cover רוצה שאנשים יתנו בה אמון ובשביל זה צריך סיפור שיגרום לאנשים לסמוך עליך עם העתיד שלהם ולדבר אליהם בשפה חדש

האתגר:

בסוד, חברות ביטוח לא אוהבות לקוחות חכמים. הן לא אוהבות לקוחות שיודעים לקרוא מספרים, להבין מה הם משלמים ואיפה הם ביחס לשוק.  בעולם הזה, cover רוצה לעשות שינוי. Cover בעדך.  בכל מה שהיא עושה, היא רואה את טובתך. ואיך אפשר לדעת את זה? בתחושה. בשקיפות. באמון. וכל זה, מגובה גם באמת המוצרית ובחזון הטכנולוגי.

המהלך האסטרטגי

אחרי שמיפינו את שוק הביטוח ומערכת היחסים עם הלקוחות, הבנו ש-cover היא לא אזור אישי חכם, לא שירות ביטוחי ולא טכנולוגיית AI. היא התיקון לכל מה שאנשים לא אוהבים בביטוחים שלהם וצריכה לערער מהיסוד את מה שהם תופסים כשירות ביטוחי. אבל איך יוצרים שינוי תפיסתי? מיפינו את הכאבים הגדולים בכל אחד מתחומי הביטוח והחיסכון הפנסיוני ופיזרנו בעדינות את הערפל שמכסה את הנושאים הלא ברורים כדי לתת לקוחות מידע ברור ונגיש. לא דרך מהפכה - אלא דרך שינוי הסתכלות. לא בצורה לוחמנית - אלא אותנטית. 

אתר שמספר את הסיפור כדי לכתוב קופי לאתר שמציג מוצר חדש וצריך לבנות אמון ולהתיימר ליצור שינוי בנושאים הכי רגישים לאנשים (העתיד שלהם!) - בשביל זה צריך סיפור, דמות ושפה. אפיינו את המסכים ואת פריסת המידע כדי ליצור פרסונה חברית, שמקרבת את השפה הפיננסית המסובכת לפעולות יומיומות פשוטות לקוח ועוזרת ללקוחות להבין ששווה להם לצאת למסע הזה עם Cover.  

מיקרו קופי שנותן את התמונה המלאה

מיקרו-קופי למוצר פיננסי צריך לשמור על הסיפור שלו ועל האינטרסים של המשתמשים. במוצר הם רוצים להרגיש את הערך שהם מקבלים, את האמון והביטחון ואת היכולת לבצע פעולות בצורה חלקה ופשוטה. בשפה שלנו, זה אומר שהאישיות מקבלת קול סולידי יותר, אבל הופכת להיות משהו שהיא לא.