לקוח: freesbe

החופש להתקדם כמו שמתאים לכם

  • אסטרטגיית מותג
  • אפיון וכתיבת מסעות לקוח
  • מיקרו-קופי למערכת
  • מסרים
  • קופירייטינג

freesbe הוא איחוד של כל פעילות הסחר והליסינג של קבוצת קרסו, ומותג שמביא גישה חדשה ורעננה לעולם הרכב. את השינוי שהוא יוצר אפשר להרגיש בכל מה שהמותג משדר: שיפטינג אסטרטגי-עסקי אמיץ שבא לנער תחום אפור ולהזרים אליו צבעוניות, אווריריות ודם חדש. כדי להוציא את כל זה לפועל, אנחנו מלווים אותם עם קופי ומיקרו-קופי באתרי הקבוצה.

איך נשמע חופש?

freesbe (במיתוג של החברים מ-Open) מסתכלת על עולם הרכב בכמה היבטים. היא רואה איך דור Y ומילניאלז צורכים מידע ומעדיפים לקנות. היא רואה איך אמון וגיוון משתנים מול העיניים והיא רואה מה המשמעות החדשה של חופש. ולכן freesbe מייצגת חופש במובן העמוק של המילה - דרך לזוז בגמישות והאפשרות לבחור את דרך התחבורה שהכי נוחה לכולם. עם התפיסות האלה אנחנו יצאנו לדרך והטמענו את המושג חופש בתהליכי האונליין באתר ובמסעות הלקוח.

ב-freesbe אוהבים מסעות. כל נקודות המגע עם הלקוח ממופות וכל המעגל מטופל עם חוויה אנרגטית, מרימה ואחידה. ככה אפשר להבטיח שהתקשורת, תהיה עיניינית, אנרגטית ובשפה שקל להבין.

`

מסע לקוח - השכרת רכב

  • כשכתבנו את מסעות הלקוח באתר דמיינו לעצמנו שיחה בין חברים, כי רק ככה אנשים מבינים שהמותג הזה באמת בעדם.  לטכניקה שהופכת ממשק לשיחה אנחנו קוראים "הדוכן" לשאול איך מישהו היה אומר את זה לחבר שלו בעל פה, ואז לגשת לכתוב אותה.