לקוח: gen-D

קולקציית ייצורים מ-AI אחר

  • אסטרטגיית מותג
  • אסטרטגיית מסרים
  • אפיון וכתיבת מסעות לקוח
  • מיקרו-קופי למערכת
  • קופירייטינג

את GEN D צריך לראות כדי להאמין. החבורה הכי מגניבה הגיעה לעולם אחרי רעיון של צוות העיצוב בדלתא - ליצור קולקציית דמויות AI שיככבו על פריטי לבוש. התוצאה? שמונה ייצורי AI מופלאים ומלאי חיים שהתחילו מפרומפט וקיבלו בעזרתנו אישיות, אופי, שמות וסיפור לכל אחד.

את אפיון הדמויות התחלנו מניתוח שיווקי-תרבותי-סוציולוגי של האופן שבו אווטרים, משפיענים וירטואליים ודמויות מותג מתנהגות היום בסושיאל. המחקר שעשינו גילה שלצד חוזקות ותכונות טובות כל דמות מגלה גם חולשות ומדברת על התלבטויות וחששות מהעולם האמיתי. על דור ה- Z אפשר להגיד המון דברים אבל אחד הדברים המבדלים הוא ההסתכלות הרחבה שלהם והרצון שלהם להיות מחוברים לנושאים גדולים. כלומר, הדמויות שלנו לא יכולות להיות רק חמודות ומהנות. הן צריכות להביא משהו אמיתי לשיחה. את כל התובנות האלה הטמענו בעיצוב הדמויות. יש להן חלומות, סודות, חששות ושאיפות. הן מוכנות להתגלגל בעולם הזה ולדבר עם לקוחות וחברים חדשים.