לקוח: Vanilla Vida

איך מספרים לעולם שלא כל מקלות הוניל שווים?

  • אסטרטגיית מותג
  • אפיון וכתיבת מסעות לקוח
  • מיקרו-קופי למערכת
  • מסרים
  • קופירייטינג

Vanilla Vida יוצרת מהפכה בשרשרת הגידול והאספקה של וניל טבעי בכל העולם. החדשנות שלה מתחילה מרמת הזרעים והחממה ומגיעה עד טכנולוגיות עתידניות. האתגר של Vanilla Vida היה לספר את הסיפור הזה לתעשייה שמתרפקת על הגידול המסורתי ולשבור תפיסות בתעשיית מזון שמרניות.

הסיפור החדש של Vanilla Vida: Imagine a natural vanilla bean that inspires. That enhances your entire supply chain and opens up brand new flavor possibilities

`

מרעיון גדול לפיתוח זהות, סיפור ושפה

במחקר שעשינו גילנו תעשיית מזון שנעה על שתי קצוות. מצד אחד מחפשת טעמים חדשים ומוצרי פרימיום, ומצד שני עומדת ברגולציה וחוששת מהרתפקאות עם ספקי חומרי גלם חדשים. התובנה הזו הגדירה הרבה מהזהות של החברה והדרך שבה נצבע את החדשנות שלה. חדשנים אבל לא מהפכנים. מביאים בשורה לעולם הוניל, בלי לקחת את הרומנטיקה ממנו.

הסיפור של ונילה וידה הוא לא רק על ארומות משגעות וטעמים נפלאים, אלא גם על מדע, חקלאות מדויקת וטכנולוגיה מתקדמת שהופכים ליתרונות עסקיים ברורים. גם כשמדובר בחומר למתקדמים, יש מקום לסטוריטלינג.