לחיות יותר טוב עם הכסף שלכם
רייזאפ מאירה עם פנס את מה שאנשים לפעמים מעדיפים להשאיר בחושך - ההתנהלות הכלכלית שלהם. אותנו, כאנשים של קופי ומיקרו-קופי, עניין לבדוק איך שפה יכולה להיות הפנס הזה. איך מדברים על כסף בצורה ישירה אבל גם אמפתית. שיחה שמבינה בכסף, אבל לא פחות מזה, באנשים ותניע את הלקוח לנקוט פעולה ולשנות הרגלים, בלי להרגיש ששופטים אותו.
איך מסבירים את רייזאפ? רייזאפ נותנת ללקוחות תחושת שליטה על הכסף שלהם. או במילים אחרות, וחדשות, תזרים חודשי. מה נכנס, מה יצא ואיפה אפשר לחסוך ולהתייעל. מבחינת הלקוחות, יש כאן נושא רגיש ותהליך שמחייב את שיתוף הפעולה שלהם. מבחינתנו, הכתיבה היתה צריכה להסביר על הרעיון הגדול, הפעולות השונות ולהקנות ביטחון ותחושה רגועה וקרובה.
מוצר מצליח הוא הרבה יותר מרעיון גדול שפוגש צורך ממשי. בסוף, זו חוויה יומיומית שכוללת תמיכה, שירות וקשר רציף עם הלקוח. כדי למצוא את המילים הנכונות, ישבנו עם הצוות של רייזאפ לסדנאות שפה שבהם אפיינו מסעות לקוח, חקרנו את האתגרים של שירות הלקוחות ומצאנו איך לגשת לסיטואציות השונות שעולות.