מניפה של תוכן
טמבור פנו אלינו רגע לפני שינוי אסטרטגי משמעותי כדי לדייק את השיחה שלהם עם הקהל הרחב בנושאי השראה, חוויה ועיצוב הבית. במקום שבו גם מותגי-על שואלים את עצמם איך לשלב בין נכסיות ומובילות לבין רלוונטיות ושיחה אותנטית, הפתרון הוא באפיון שפה ויצירת קופי לאורך כל מסעות הלקוח .
ארכיטקטורת תוכן לשינוי שיחת המותג בכל שינוי מותגי, הדרך שבה המותג מתקשר את השיחה והתפיסות החדשות היא מה שחשוב באמת. כל השאר הן שיחות חדרי ישיבות שלא פוגשות את העולם של הצרכנים והמוטיבציות שלהם. את זה גם טמבור הבינו היטב. לכן בביצוע בפועל לקחנו אחריות על כל מסעות הלקוח ושיחת המותג - בכל פלטפורמה, מול כל קהל ובכל מסע.
3 אתרים ופרסונה אחת
אחרי שאפיינו את השפה והפכנו אותה ליותר אישית, הגיע הזמן להתחיל לכתוב את האתר. בעצם, ארבעה אתרים. טמבור בחרו להרחיב את המניפה שלהם עם פנייה לבעלי מקצוע, תעשיות, מעצבים ולקוחות פרטיים. האתגר שלנו היה לשמור על השפה והפרסונה החדשה של טמבור ולדאוג שהיא תהיה אחידה לכל קהל יעד. שלא משנה מי קורא, כל אחד ירגיש שטמבור מתאימה בדיוק למה שהוא צריך ושהיא השותפה שלו לדרך.
לדפדף בין השראה ליצירה עיצוב והשראה לבית קיבלו ביטויי גם בפרוייקטים מיוחדים וערוצי תוכן ייעודים כמו "צבע השנה", מגזיני השראה וקטלוגים שחוזים טרנדים ומתכתבים עם מגמות (ומגפות) עולמיות.